Istrie.reismee.nl

De laatste dagen

De laatste dagen hebben we in en rondom Pula doorgebracht. We zijn nog een keer naar Porec geweest maar wederom hadden we daar geen goed weer en we hebben Medulin nog een keer bezocht en lekker op de camping gerelaxed.

We hebben nog veel gezwommen in de zee bij de camping en we hebben slenterend geshopt in Pula met zijn vele souvenir en kledingwinkeltjes. Een moeder dochter middag van zaakje in, zaakje uit en overal wat kijken, passen, proeven en ruiken, het plaatselijke fort bezoeken boven op een heuveltop.

Michel is nog met Kars gaan midgetgolfen in Verudela terwijl wij meiden lekker in het gras lagen te soezen en een boekje lazen op onze tablets. We hebben nog wat restaurantjes uitgeprobeerd, pannenkoeken met chocoladesaus gegeten alsmede diverse soorten gerechten zoals gefrituurde inktvis met frietjes, calzone pizza's en spaghetti echt op zijn Italiaans.

Op vijf augustus een hele lange dag... we moesten om 10 uur de caravan uit zijn en met onze koffers in de auto reden we nog wat in de omgeving rond. Pas 's avonds laat ging onze vlucht en rond 2 uur 's ochtends landden we op Schiphol. Toen we eindelijk thuis waren was het 6 augustus 4 uur in de morgen.. toen konden we eindelijk echt slapen.. dromen over Kroatië.. over de stranden, het water.. de mooie dorpjes en de prachtige bosrijke natuur en leuke winkelstraatjes waar je lekker in kan wandelen.